بازدید امروز : 178
بازدید دیروز : 263
کل بازدید : 605124
کل یادداشتها ها : 11642
دسته بندی | سی شارپ | # C |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1.769 مگا بایت |
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود
پرداخت و دانلود
آین آموزش در دو بخش جداگانه ارائه شده که تعداد صفحه هربخش 8 صفحه میباشد و شامل مطالب بسیار مفید و علمی در رابطه با کاربرد گرافیک در سی شارپ است
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود
پرداخت و دانلود
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 521 کیلو بایت |
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود
پرداخت و دانلود
دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی تألیف کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: 20 اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل سوم این کتاب با عنوان "محیط بازاریابی" در 20 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده زیر است:
مقدمه
محیط بازاریابی
نیروهای اصلی محیط خرد شرکت
شرکت
تأمین کنندگان
واسطه های بازاریابی
مشتریان
رقبا
اجتماع
نیروهای اصلی در محیط کلان شرکت
محیط جمعیت شناختی
محیط اقتصادی
محیط طبیعی
محیط فن آوری
محیط سیاسی
افزایش تأکید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی
محیط فرهنگی
پاسخ به محیط بازاریابی
مقدمه این فایل:
بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی کند، بلکه محیط آن پیچیده و کاملاً در حال تغییر است. دیگر بازیگران این محیط مثل تأمین کنندگان، واسطه ها، مشتریها و مردم ممکن است له یا علیه شرکت عمل کنند . نیروهای محیطی اساسی یعنی ترکیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی را شکل داده، تهدیدهایی مطرح می کنند، و بر توانایی شرکت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درک بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر، ابتدا باید محیطی که بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود
پرداخت و دانلود
دسته بندی | فقه و حقوق اسلامی |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 155 کیلو بایت |
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود
پرداخت و دانلود
فهرست
مقدمه
تعریف لغوی و اصطلاحی عصمت
معنای معصوم
دو دیدگاه درباره عصمت
الف)دیدگاه پیشوایان
ب) دیدگاه عارفان
دلایل عصمت انبیاء
1)دلایل عقلی
ـ تربیت و تزکیه در عمل
دو دلیل محقق طوسی
2) دلایل قرآنی
1- آیه اجتباء
2- آیه اصطفاء
3- آیه اخلاص
4- آیات هدایت
5- آیه اطاعت
6- آیه نظارت
فلسفه عصمت
رابطه عصمت و اختیار وجبر
ماهیت عصمت
انواع عصمت
1 ـ مصونیت از گناه (عملی)
2- مصونیت از اشتباه و خطاء(علمی)
مراحل عصمت
الف) عصمت در تلقی و دریافت وحی
ب) عصمت از خطاء
ج) عصمت از گناه
نتیجه
منابع و مآخذ
چکیده
موضوع این تحقیق، عصمت انبیا علیهمالسلام از دیدگاه آیات و روایات میباشد.
در این تحقیق سعی ما بر این بود که عصمت انبیا علیهمالسلام را به طور دقیق بشناسیم و چگونگی آن را بیان کنیم. بعد از آن، بیشتر بر روی مسئلهی معصوم بودن انبیاء و ثابت کردن آن با دلایل معتبر و مورد اعتماد، بحث و بررسی شده است. مهمترین هدفی که در این تحقیق مورد نظر است شناخت عصمت، و اثبات این مطلب که، پیامبران در طول زندگی و رسالت خویش عاری از هرگونه خطا، اشتباه و گناهی بودند، تا ارادهی الهی برای سعادت و هدایت بشری تحقق یابد.
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود
پرداخت و دانلود
دسته بندی | کارآموزی |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 289 کیلو بایت |
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود
پرداخت و دانلود
موضوع پروژه: اجرای ساختمان بتنی
کارفرما: -
کارآموز: -
توضیحات:
تعداد صفحات: 81 صفحه
نوع فایل: PDF (فشرده سازی با RAR)
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود
پرداخت و دانلود
دسته بندی | کارآموزی |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1.36 مگا بایت |
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود
پرداخت و دانلود
نمونه پروژه کارآموزی با عنوان مدیریت، نظارت و اجرای نقشه های ساختمانی (اسکلت فلزی)
موضوع پروژه: مدیریت، نظارت و اجرای نقشه های ساختمانی (اسکلت فلزی)
کارفرما: -
کارآموز: -
توضیحات:
تعداد صفحات: 57 صفحه
نوع فایل: PDF (فشرده سازی با RAR)
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود
پرداخت و دانلود